Ruilen en retourneren
Als je de verkeerde items hebt ontvangen of de items die je hebt ontvangen zijn defect, stuur dan een e-mail naar info@adenza.nl om dit verder te bespreken.
Als je niet tevreden bent met de ontvangen goederen, kun je deze binnen 14 dagen na ontvangst aan ons retourneren, mits ze in originele en verkoopbare staat zijn.
Eenmaal geretourneerd heb je recht op een volledige terugbetaling, waarbij de kosten van de retourzending niet zijn inbegrepen. We kunnen geen artikelen terugbetalen of omruilen die gebruikt of geopend lijken te zijn, of die niet in originele staat zijn.
Retournering aanvragen
- Gelieve het retourformulier af te drukken en in te vullen als u dat nog niet heeft gedaan. U kunt het retourformulier opvragen via info@adenza.nl.
- Stuur uw retourformulier samen met een foto van de producten die u terugstuurt naar info@adenza.nl per e-mail.
- Zorg er na goedkeuring voor dat uw retourzending goed verpakt is en aan alle onderstaande voorwaarden voldoet.
- Markeer 'Retourzendingen' duidelijk op de buitenverpakking van uw pakket.
- Gebruik een verzekerde traceerdienst om ervoor te zorgen dat uw pakket veilig bij ons aankomt.
- Stuur een follow-up e-mail met uw volginformatie naar info@adenza.nl
Retourvoorwaarden en Richtlijnen:
- Alle geretourneerde artikelen moeten ongebruikt, ongeopend en voorzien zijn van een originele plastic verpakking.
- Wij zijn niet verantwoordelijk voor de kosten van de retourzending van de artikelen.
- Zorg ervoor dat alle geretourneerde artikelen goed verpakt zijn, zodat ze niet beschadigd raken in de post.
- Zorg ervoor dat alle retourpakketten worden verzonden met een traceerbare, verzekerde service, omdat we niet de verantwoordelijkheid kunnen nemen voor artikelen die beschadigd of verloren zijn gegaan tijdens het retourtransport.
- Zorg ervoor dat het retourformulier is goedgekeurd - zonder goedkeuring kan dit ertoe leiden dat je retourzending niet wordt verwerkt.
- Actieproducten zijn niet beschikbaar voor retournering.
Eenvoudig retourneren in drie simpele stappen:
Stap 1: Laat ons klantenservice-team weten dat je wilt retourneren en vraag het retourformulier op. Geef je ordernummer en reden van retourneren door.
Stap 2: Stuur je bestelling op
Stuur de artikelen samen met het ingevulde retourformulier op naar het adres op
het retourformulier. Zorg dat je het pakket voorziet van een Track en Trace code.
Als zender ben jij verantwoordelijk en wij willen niet dat er misverstanden
ontstaan.
Stap 3: Ontvang het aankoopbedrag op je bankrekening
Als wij het pakket hebben ontvangen zorgen wij ervoor dat het aankoopbedrag
binnen vijf werkdagen weer op je bankrekening staat.
Wij verwerken onze retouren in China, dit betekent dat u uw pakketje zult retour moeten sturen buiten de EU. Daar kunnen hoge kosten aan verbonden zijn tot wel 25 euro, die wij niet vergoeden.
CONTACT US
Heb je vragen over je retour of andere vragen? Wij staan voor je klaar! Wij zijn niet alleen bereikbaar via info@adenza.nl, maar ook via Instagram en Facebook!