Verzending en Levering

Shoppen bij Adenza

Verzendbeleid
Bij Adenza streven we ernaar om jou een uitstekende winkelervaring te bieden, met duidelijke en transparante verzendinformatie. Binnen Nederland en België bieden wij gratis verzending op alle bestellingen, zonder minimum bestelbedrag.

Verzendlocaties
Dit verzendbeleid is van toepassing op bestellingen die worden verzonden binnen Nederland & België.

Levertijden

  • Bestellingstijd: Bestellingen geplaatst na 17:00 uur worden de volgende werkdag verwerkt. Dit kan de verwachte levertijd met één dag verlengen.
  • Verwerkingstijd: 1 tot 2 werkdagen (maandag t/m vrijdag). Zodra je bestelling is verwerkt, wordt deze overgedragen aan een van onze verzendpartners.
  • Transittijd: 6 tot 8 werkdagen (maandag t/m vrijdag).
  • Geschatte levertijd: 7 tot 10 werkdagen.

Verzendpartners

Wij werken samen met de volgende betrouwbare pakketdiensten:

  • PostNL
  • DHL
  • Bpost

Verzendkosten

  • Gratis verzending: Alle bestellingen binnen Nederland & België worden gratis verzonden, zonder minimum bestelbedrag.

Leveringsproblemen
Heb je een probleem met je levering, zoals vertraging of een verloren pakket? Neem dan direct contact op met ons team door een email te sturen naar info@adenza.nl of ons contactformulier te gebruiken. Wij zorgen ervoor dat je bestelling zo snel mogelijk wordt geleverd.

Track & Trace
Na verzending ontvang je een e-mail met een track & trace-nummer waarmee je eenvoudig de status van je pakket kunt volgen.

Meer informatie of vragen?
Bekijk onze veelgestelde vragen of neem contact op met onze klantenservice via info@adenza.nl of ons contactformulier.

Contactgegevens:
Bedrijfsnaam: Adenza
Adres: Segment 3 Unit A2662, 6921 RC Duiven, Nederland (Geen retouradres)
E-mailadres: info@adenza.nl
Telefoonnummer: +31624856799
Klantenservice: Maandag t/m vrijdag van 09:00 – 17:00 uur

Wij streven ernaar om binnen 24 uur te reageren op je e-mail.